loading...
اخبار موزیک ایران
katayoun بازدید : 32506 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (53)

همسر فرزاد فرزین در اینستاگرام:

اميدوارم اين آلبوم آنقدر موفق بشه خستگی زيادت جبران بشه البته مطمئننم همينطور ميشه

فرزاد خیلی خسته است

نام یکی از قطعات آلبوم هم شخصی هستش

 

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سپیده در تاریخ 1395/03/22 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

عزیزم خیلی دوست داری حرف دلمونو بگیم اینه که ما به حرف تو اهمیت نمیدیم خودتو خسته نکن باشه فرزاد عشق ماست چه بازن چه بی زن فهمیدی

این نظر توسط یه اشنا در تاریخ 1394/05/08 و 1:14 دقیقه ارسال شده است

اقا فرزاد با ازدواجت دلمو شکوندی اخرین دیدارمون توی مهمونی اون شب سرد یادم نرفته.هنوزم دوست دارم

این نظر توسط استاد در تاریخ 1394/04/13 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی جییییییییییییییییییییییییییییگریشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/03/17 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای فرزین کار خاتون و آلبوم شخصیت و ک حرف نداشت من به شخصه تا حالا سعی کردم تو همه کنسرتاتون حضور داشته باشم ولی آخه آقای محترم شما ک احیانا ميدونيد ک تو همه ی وبسايتاتون درمورد ازدواجتون صحبت میشه چرا ی کلام حرف نميزنيدبابا از چی ميترسين اگه ازدواج نکردیم خب بگین نکردم ديگه ولي ما چ شما مجرد باشین چ متأهل طرفذارتون هستیم و خواهیم بود

این نظر توسط شقایق در تاریخ 1394/03/06 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

اقا فرزاد شما فوق العاده هستید من شما را خیلی دوست دارم و برای شما ارزومندم که در اقیانوس خوشبختی غرق شوید و به اوووووووووج برسید

این نظر توسط fahime در تاریخ 1394/03/04 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای فرزین
من فهیمه هستم و آشنایی زیادی هم با شما و آهنگ های خودتون نداشتم تا اینکه پانیذ دوستم از شما کلی تعريف میکردو اولین آهنگی که گوش دادم کوچه ها بود و خیلی دوسش دارم تو دفتر عقاید عشقم این آهنگرو براش نوشتم
به شیوا جونم سلام برسون امیدوارم سال های سال در کنار هم خوشبخت باشين برای من هم دعا کنید دو سال دیگه با عشق زندگیم ازدواج کنم مرسی مرسی مرسی

این نظر توسط مینا در تاریخ 1394/02/27 و 9:36 دقیقه ارسال شده است

فرزاد که زن نداره........داره؟فرزاد که این همه از در دیوار درخت عکس میگیره پس چرا یه عکس صمیمی از زنش نداره..............................................................................................بابا همش شایعس .بعدم خودش گف من مجردم
mer30 az vebetشکلک

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1394/02/24 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم من دیگه هرسایتی میرم دارن راجبه ازدواج فرزادواینکه صحت داره یا نداره صحبت میشه وفرزادم هییییچ حرفی راجبه این موضوع نمیزنه آقافرزاد شمایخورده واسه طرفدارات احترام قائل نیستی بگی قضیه چیه ازچی میترسی برادرگلم!!من حساااابی طرفدار 2آتیشتم جلومن هیچکس جرعت نداره بهت کوچکترین توهینی کنه شماخودت گفتی وقتی اعصابم خورده کامنت هوادامومیخونم حالم خوب میشه ازحرف تاعمل خیلی. ....
امیدوارم همیشه بدرخشی وبهترین باشی.

این نظر توسط yas banoo.A در تاریخ 1393/11/17 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

بله که موفق هم شده!♥امیدوارم خسته نباشی هیچ وقت آقا فرزاد عزیز♥♥♥♥

این نظر توسط نسترن در تاریخ 1393/11/11 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

سلام خواستم بگم اون دختر روانی که اسمش نگین بود واقعا فکر مریضی داره اصلا یعنی چی حرفه دلتونو بزنید؟فک کردی همه مثل خودت فکرشون مریضه امیدوارم خدا امثال شماها رو شفا بده ماهم ازدستتون راحت بشیم😜😜😜😜


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین ترانه سرای آلبوم شخصی از نظر شما
    از بین تیزر های آلبوم فرزاد فرزین کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    از بین 14 تا ترک البوم شخصی کدام را بیشتر می پسندید؟
    .....

     توجه:لطفا از مرورگر فایر فاکس استفاده نمایید

    .........................................

     تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به فرزاد فرزین ویدئو مي باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر آدرس این سایت مجاز است

    ........................................

           دانلود تیزر شلیک HD

    ..................................

    دانلود تیزر شخصی با کیفیت HD

    آمار سایت
  • کل مطالب : 935
  • کل نظرات : 1140
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 768
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 1,064
  • بازدید سال : 41,654
  • بازدید کلی : 817,284